Ryzyko przejścia z tradycyjnego modelu sprzedaży do on-line

Czy nadchodzi czas na zmianę przyzwyczajeń konsumentów, którzy do tej pory najchętniej kupują trudne w zakupie produkty w tradycyjnych sklepach naziemnych? Przejście ze sprzedaży tradycyjnej, w sklepach naziemnych do sprzedaży wyłącznie on-line jest jak najbardziej możliwe. Jednak wciąż na rynku są producenci, którzy lekko bronią się przed on-line. Ostatnio zastanawiałem się czy są jakieś produkty, […]

Funkcjonalności e-sklepu ułatwiające sprzedaż

Funkcjonalności e-sklepu ułatwiające sprzedaż  Sklepy internetowe oferują klientom coraz więcej możliwości. Przedsiębiorcy idąc z duchem czasu coraz częściej wykorzystują rosnące zainteresowanie internetowymi zakupami. Wpływa na to również rozwój nowych technologii i coraz bardziej nowoczesne oprogramowanie e-commerce. W ostatnich latach jesteśmy świadkami prawdziwego skoku jeśli chodzi o wdrażanie i wykorzystanie nowych rozwiązań programistycznych. Przejawia się to […]

E-commerce modowy w Polsce

E-commerce modowy jest jedną z najbardziej i najszybciej rozwijających się gałęzi handlu internetowego. Coraz częściej siłę handlu w sieci starają się wykorzystywać tradycyjne, naziemne sieci handlowe. Bardzo popularny sklep sieciowy – H&M (Hennes & Mauritz), właściciel drugiej na świecie po Zarze, ogłosił w 2015 roku uruchomienie swojego sklepu internetowego w Polsce. Poza tą siecią, w polskim […]

Wydatki reklamowe w Polsce w 2014 roku

Starlink zamieścił dane dotyczące wydatków reklamowych w Polsce w 2015 roku. Internet cały czas rośnie, co nas bardzo cieszy. Ciekawe kiedy wydatki na jedyne, skuteczne medium przeskoczą telewizję. No tags for this post.