Akademia marketingu internetowego oraz e-commerce

Doświadczenie moje oraz osób, z którymi współpracuje, pozwala nam na dzielenie się wiedzą.

Dlatego organizujemy szkolenia z marktingu internetowego, e-commerce, a także z wybranych zagadnień marketingowych.

szkolenie marketing internetowy

Jeśli nie rozumiesz pojęć typu CPM, CPL, konwersja, buzz marketing, nie potrafisz wykorzystać potencjału social media, lub Twoja firma właśnie planuje bardziej efektywnie wykorzystać kanał internetowy do komunikacji, mamy dla Ciebie szkolenia, która pomogą Ci swobodnie poruszać się w świecie cyfrowym.

Podstawowe szkolenia, które organizujemy, trwają około 3 godzin, podczas których przekazujemy najważniejsze informacje związane z wybraną tematyką szkolenia.

Szkolenia tego typu organizujemy bezpłatnie dla firm. Jeśli jesteś zainteresowany bezpłatnym szkoleniem napisz do nas.

 

Oprócz szkoleń podstawowych, organizujemy szkolenia zaawansowane trwające 1-2 dni.

Tematy szkoleń zaawansowanych, opracowujemy zgodnie z zapotrzebowaniem klienta.

Prowadzimy również prelekcje na branżowych konferencjach prasowych, jak choćby E-commerce Standard, czy E-commerce Summit.

Ponadto jesteśmy zainteresowani poprowadzeniem zajęć lub wykładów na tematy związane z e-commerce oraz marktetingiem internetowym, na uczelniach wyższych.

 

Przykładowa tematyka szkolenia z marketingu internetowego oraz e-commerce:

1. E-commerce:

• Kanały komunikacji,
• Skuteczność działań,
• Rodzaje kampanii,
• Raportowanie.

2. Lojalność:

Budowanie lojalności klientów względem marki – rodzaje kanałów.

3. PR – skuteczne działania PR:

• Jak je planować,
• Jak je weryfikować.

4. Portale społecznościowe w aspekcie sprzedażowym.

5. Wykorzystanie kanałów nisz marketingowych.

6. Zasady skuteczniej budowy siły marki w komunikacji marketingowej.

7. Budowa marketingowej przewagi konkurencyjnej w interencie.

8. Badania trendów rynku oraz zachowań konsumenckich w działalności lokalnej.

9. Marketing szeptany – jak go kreować, rozwijać.

10. Kampanie Google – analizy skuteczności.

11. Jak efektywnie i w praktyce wykorzystywać Google Analytics.

 

Jeśli jesteś zainteresowany szkoleniem z obszaru marketingu czy e-commerce?