Audyty e-commerce

Jednym z podstawowych zagadnień, przy rozwoju e-commerce, jest określenie obecnej sytuacji w danym projekcie. Wymaga to analizy biznesu, analizy funkcjonowania sklepu internetowego, czy też kanałów pozyskania użytkowników

Analizujemy zarówno cały proces zakupowy, jak zachowuje się lejek zakupowy. Sprawdzamy dokładnie dane zawarte w systemach analitycznych jak GA, czy też dane statystyczne mierzone na danej platformie sklepowej. Często zdarza się, że niewłaściwie skonfigurowana analityka, może mocno zaburzać faktyczne konwersje i ich źródła w danym e-commerce. Sprawdzimy to również, jak też pełne integracje systemowe. Przeanalizujemy dokładnie UX w e-sklepie, konfiguracje kart produktowych, kategorii produktowych i wszystkich kluczowych elementów, które mają wpływ na generowanie przychodów w danym sklepie. Wykonanie audytu jest niezbędne, w celu uzyskania podstawowych danych, na podstawie których, opracujemy właściwą strategię na rozwój Twojego e-commerce.